»Rad imam Nemčijo, saj veste, kako proevropski sem. Ampak ni se nam treba učiti se od nikogar. Mi smo izumitelji elektra. Imamo ta 'francoski prijem'.«
»Prve solze, ki sem jih potočil za elektronsko glasbo, so bile zaradi solzivca, ko so jo demonizirali. Solzica, ki sem jo potočil danes, je je solza veselja, ker je naša glasba končno uvrščena na seznam kulturne dediščine.«
»Vrstijo se izumi novih elektronskih instrumentov, UI bo neprestano prisotna tudi pri ustanovitvi novih vmesnikov, razvoju ‘razširjene realnosti, ‘virtualne realnosti’, ‘spleta stvari’ ... Zlata doba elektronske glasbe bo šele prišla, saj z več strani dobiva spodbudne impulze.«
»Če bi bil svet elektronske glasbe človeško telo, potem je Modeselektor kot sporočilna snov, ki ima veliko različnih nalog. Sedi na češeriki in jo masira z basom ali pa se usidra pri srcu in prinaša ljubezen …«
»Nicolas Jaar z navezovanjem na palestinske korenine njegove družine, Abdelwahed s tunizijskimi ritmikami in tradicionalnimi arabskimi glasbenimi formami, KMRU z vključevanjem terenskih posnetkov rodnega Nairobija v svoje ambientalne produkcije, poljska skladateljica Martyna Basta z rabo tradicionalnih poljskih instrumentov, kot so citre, Vietnamci Rắn Cạp Đuôi Collective s prepletom eksperimentalne elektronike in tradicionalnih zvokov, Francozi NZE NZE pa z vpeljevanjem tradicionalnih bojnih krikovi in zgodb bojevnikov iz srednjeafriškega ljudstva Fangov.«